Gyakran Ismételt Kérdések

1. Van garancia termékekre? 

Sokféle terméket forgalmazunk, így a vásárláskor érdeklődj a konkrét termékek garanciájáról. Mi minden vásárlás alkalmával számlát adunk, így a garanciális ügyintézés gördülékeny történik majd. 

2.  Az árak Áfá-val együtt értendőek? 

Igen,az árak az Áfá-t tartalmazzák.

3. Van-e bolt, ahol a termékeket megtudom nézni, ki tudom próbálni? 

Nem, bolttal nem rendelkezünk, csak raktárral. A forgalmazott termékeink a weboldalunkon találhatóak meg. Viszont a teszthajók fül alatt megtalálod azokat a hajókat, amelyeket ki tudsz próbálni.

4. Minden termék van raktáron? 

A weboldalon szereplő termékeknél, amennyiben "raktáron" felirat van, az készleten megtalálható. Ahol a terméknél a "rendelhető" felirat van, az a termék nincs készleten. Ilyenkor küldj egy emailt nekünk, és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

5. A szállítási költség benne van  a termék árában?

Nem, a szállítás plusz költség, amely a vásárlót terheli. Ennek az összege a termék méretétől függ. 

6. Hogyan történik a fizetés? 

A fizetés minden esetben a kiállított számla ellenében történik. Utánvéttel, vagy készpénzben.

7. Ha olyan terméket szeretnék vásárolni, ami nincs raktáron, akkor hogyan működik a rendelés?

Nagyobb értékű termék esetében a megrendeléskor a termék 30% -át ki kell előre fizetni. Az átadáskor pedig a fennmaradó összeget.