
Gyakran Ismételt Kérdések
1. Van garancia termékekre?
Sokféle terméket forgalmazunk, így a vásárláskor érdeklődj a konkrét termékek garanciájáról. Mi minden vásárlás alkalmával számlát adunk, így a garanciális ügyintézés gördülékeny történik majd.
2. Az árak Áfá-val együtt értendőek?
Igen,az árak az Áfá-t tartalmazzák.
3. Van-e bolt, ahol a termékeket megtudom nézni, ki tudom próbálni?
Nem, bolttal nem rendelkezünk, csak raktárral. A forgalmazott termékeink a weboldalunkon találhatóak meg. Viszont a teszthajók fül alatt megtalálod azokat a hajókat, amelyeket ki tudsz próbálni.
4. Minden termék van raktáron?
A weboldalon szereplő termékeknél, amennyiben "raktáron" felirat van, az készleten megtalálható. Ahol a terméknél a "rendelhető" felirat van, az a termék nincs készleten. Ilyenkor küldj egy emailt nekünk, és mi felvesszük veled a kapcsolatot.
5. A szállítási költség benne van a termék árában?
Nem, a szállítás plusz költség, amely a vásárlót terheli. Ennek az összege a termék méretétől függ.
6. Hogyan történik a fizetés?
A fizetés minden esetben a kiállított számla ellenében történik. Utánvéttel, vagy készpénzben.
7. Ha olyan terméket szeretnék vásárolni, ami nincs raktáron, akkor hogyan működik a rendelés?
Nagyobb értékű termék esetében a megrendeléskor a termék 30% -át ki kell előre fizetni. Az átadáskor pedig a fennmaradó összeget.